"رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم آباد" خبرداد::

کشف وضبط ۱۱۵۰ کیلوگرم موسیر غیر مجاز در خرم آباد

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۲:۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۷۹۰۷۶
کشف وضبط ۱۱۵۰ کیلوگرم موسیر غیر مجاز در خرم آباد
داریوش آریان از کشف وضبط 1150 کیلوگرم موسیر غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آریان با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد  در حین گشت زنی در منطقه دره نصب به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک که پس از بازرسی مشخص شد، خودروی مورد نظر حامل 1150 کیلو گرم موسیر غیرمجاز بوده است که پس از اخذ دستور قضایی خودروی مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و ضبط اموال مکشوفه و تنظیم پرونده تخلف به منابع طبیعی شهرستان انتقال داده شد.

وی  با بیان اینکه گروههای گشت و کنترل یگان حفاظت این شهرستان در این فصل حساسیت خود را برای برخورد با متخلفان دوچندان می کنند تصریح کرد: نیاز است که در کنار فعالیت های یگان حفاظت  برای جلوگیری از برداشت بی رویه این گونه ، متولیان امر نسبت به کاشت گونه زراعی موسیر اقدام نمایند تا از هجوم سودجویان به اراضی ملی کاسته شود.

آریان اظهارداشت: شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت ، آماده دریافت گزارشها و اخبار مردمی در خصوص آتش سوزی ، تخریب و تصرف اراضی ملی ، قاچاق گیاهان دارویی ، چوب و .... می باشد تا از ورود خسارتهای جبران ناپذیر به عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز