معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

اعزام ۱۶۰ نفر از خانواده های تحت حمایت به مشهد مقدس

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۷۹۱۴۷
اعزام ۱۶۰ نفر از خانواده های تحت حمایت به مشهد مقدس
۱۶۰ نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۴۲۶ میلیون ریال در قالب شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ناصرناصری دوست، معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی، داانشجویی و خانوادگی برگزار می شود.

وی افزود: ۱۶۰ نفر از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۴۲۶ میلیون ریال در قالب شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی از اعزام ۶۶۰ نفر از مددجویان به مشهد مقدس در سال جاری تا کنون خبر داد و افزود : این تعداد خانواده با اعتبار دو میلیارد ریال در قالب شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : طی سال گذشته یک هزار و ۵۲۰ مددجوی تحت حمایت استان مرکزی با اعتبار یک میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال از اردوهای اعزامی بهره مند و از این تعداد ۶۵۰ خانواده به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام  و از برنامه های  زیارتی و فرهنگی بهره مند شدند.

ناصری دوست طرح "شوق زیارت" را از طرح های کمیته امداد عنوان و تصریح کرد: در قالب این طرح، نیازمندانی که تا کنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی در پایان گفت : فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی ، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس های آموزشی، انجام کارهای هنری ، برگزاری مراسم ، مجالس‌ و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز