نماینده مردم ‌اردبیل :

بخش کورائیم از بن‌‌بست خارج می‌شود

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۸:۵۸
کد خبر: ۵۷۹۵۱۱
بخش کورائیم از بن‌‌بست خارج می‌شود
نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از گذشت چندین سال و با تلاش مسئولان مربوطه راه ارتباطی کورائیم ـ خلفلو تکمیل می‌شود.

به گزارش برنا،رضا کریمی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی بخش کورائیم اظهار داشت: بعد از گذشت چندین سال و با تلاش مسئولان مربوطه سرانجام راه ارتباطی کورائیم ـ خلفلو تکمیل می‌شود و به طور حتم اتمام عملیات این پروژه سبب خروج بخش کورائیم نیر از بن بست خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی و آسفالت راه ارتباطی کورائیم به خلفلو نیز هم‌اکنون با تخصیص اعتباری در حدود 360 میلیون تومان در حال اجرا است و 3.5 کیلومتر از 10 کیلومتر این مسیر در حال حاضر آسفالت‌گذاری شده که تا چندین روز آینده بخش کورائیم از بن بست خارج خواهد شد و امیدواریم با انجام این اقدامات به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت داخل معابر روستای مهمان‌دوست از توابع بخش کورائیم نیز هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته و بالغ بر 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

کریمی بیان کرد: عملیات جدول‌گذاری و زیرسازی راه خیابان ساحلی روستای بوسجین هم با تخصیص اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان درحال اجراست و با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود عملیات آسفالت‌ریزی این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک به اتمام برسد.

وی تصریح کرد: عملیات آسفالت‌گذاری در این بخش‌ها هم‌اکنون با روند مناسبی ادامه دارد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته هر چه سریع‌تر به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد رشد و توسعه استان در آینده‌ای نزدیک باشیم و با مبنای کار قرار دادن مطالبات و خواسته‌های مردم خدمات مطلوبی را به آنان ارائه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز