نماینده مردم سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی :

امنیت پایدار ، مدیون تلاش های نیروی انتظامی است

۱۳۹۶/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۳:۴۴
کد خبر: ۵۷۹۵۲۶
امنیت پایدار ، مدیون تلاش های نیروی انتظامی است
علی رستمیان در دیدار با سردار قنبری فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه نیروی انتظامی امنیت و آرامش مردم را در راستای رضایت الهی برقرار می کندگفت : امنیت پایدار ، مدیون تلاش های نیروی انتظامی است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان  ، علی رستمیان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم شهرستان های دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در مهمانسرای انتظامی لرستان با سردار قنبری فرمانده انتظامی استان  دیدار و گفت و گو کرد .

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانواده بزرگ نیروی انتظامی، گمنامان عرصه خدمت و امنیت هستند اظهار داشت : امنیت پایدار مدیون تلاش و پشتکار نیروی انتظامی است.

وی با بیان این که نیروی انتظامی یکی از ستون های اصلی تامین امنیت است،گفت: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست .

رستمیان اضافه کرد : جایگاه ماموران نیروی انتظامی در جامعه بسیار بالاست چرا که امنیت و آرامش مردم را در راستای رضایت الهی،برقرار می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،  از تلاش ها و اقدامات سردار قنبری فرمانده انتظامی استان در جهت امنیت پایدار و حاکم در لرستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار همچنین در خصوص  رفع مشکلات انتظامی حوزه شهرستان های دلفان و سلسله  و افزایش  یگان های انتظامی این دو شهرستان ، مطالبی  بیان شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز