اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس

مجوز پخش تلویزیونی بولینگ و بیلیارد صادر شده است

۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۰۴۱۴
مجوز پخش تلویزیونی بولینگ و بیلیارد صادر شده است
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در ارومیه گفت: مجوز پخش تلویزیونی بولینگ و بیلیارد صادر شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هاشم‌ اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس که به ارومیه سفر کرده است در جمع خبرنگاران گفت: اولین فستیوال ورزش های بیلیاردی کشور با عنوان یادواره ۱۲۰۰۰ شهید و شهیدان حادثه تروریستی مجلس از ۳۰ تیرماه بمدت ۱۰ روز در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس توانسته طی این مدت ۶۴ مدال برای کشور بدست بیاورد، ضمن اینکه ۲ سهمیه ورود قهرمانی جهان را نیز کسب کرده است.

وی اضافه کرد: همچنین با امضای تفاهم نامه ای با وزارت علوم برای برگزازی مسابقات دانشجویان و اساتید دانشگاهی به تفاهم رسیده ایم.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس تصریح کرد: در طی این مدت همچنین توانسته ایم مقام دوم آقایان و نهم بانوان را در مسابقات رنک جهانی کسب کنیم.

اسکندری به رشد این ورزش در کشور اشاره و گفت: در چند سال گذشته این ورزش ها رشد خوبی در کشور داشته است و هم اکنون ۱۷۰۰ مجوز باشگاه در کشور صادر  و در حال فعالیت هستند ضمن اینکه هم اکنون ۱۸۲ باشگاه نیز در حال دریافت مجوز هستند.

وی افزود: وضعیت استان آذربایجان غربی  مناسب است و رتبه دوم کشور را در اختیار دارد و با این روند پیشرفت و کمک های جناب چمن گلی به رتبه اول خواهند رسید.

رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس کشور در پاسخ به محرومیت چند ورزشکار این رشته تصریح کرد: تمامی ورزشکاران باید با قوانین جمهوری اسلامی به مسابقات اعزام شوند ولی برخی بدون رعایت قوانین کشور رفتند و متاسفانه تصاویری خلاف شرع منتشر کردند و کمیته انضباطی با آنها برخورد کرد.

اسکندری گفت: طی حداکثر ۲ ماه آینده، فعالیت باشگاه بولینگ در استان آذربایجان غربی آغاز خواهد شد و شاهد توسعه بهتری در این رشته خواهد بود.

وی افزود: کمیته بولس از سال گذشته فعالیت حرفه ای ترش را آغاز کرده و نسبت به ۲ رشته دیگر همگانی تر است و چند روز قبل تیم بولس پیوند اعضا توانست نائب قهرمان جهان شود.

وی در مورد پخش تلویزیونی این رشته ها گفت: تمامی مجوزهای پخش تلویزیونی امضا شده و بزودی شاهد پخش در تلویزیون خواهیم بود.

وی در پایان اضافه کرد: ما تلاش میکنیم مثل کشورهای پیشرفته آموزش و فعالیت این رشته ها را در مدارس برای دانش آموزان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز