در راستای رونق گردشگری؛

استاندار از چند بنای تاریخی در حال بازسازی قزوین بازدید کرد

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱:۵۸
کد خبر: ۵۸۰۶۹۹
استاندار از چند بنای تاریخی در حال بازسازی قزوین بازدید کرد
استاندار قزوین از چند بنای تاریخی در حال بازسازی بازدید و در جریان ظرفیت های بخش گردشگری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین روز گذشته به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، محمدعلی حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی و دیگر مسوولان ضمن بازدید از چند بنای تاریخی در حال بازسازی از نزدیک در جریان آخرین وضعیت گردشگری قزوین قرار گرفت.

حمام تاریخی صفا، سرای اردکانی، حمام قدیمی حاج بیگلر، اولین هتل آپارتمان در حال ساخت در منطقه جنوب شهر قزوین و یک هتل ۴۰تخته از مراکزی بود که از سوی استاندار مورد بازدید قرار گرفت.

استاندار قزوین در جریان این بازدیدها  گفت: استانداری با همه توان در خدمت میراث فرهنگی و مالکان و سرمایه گذارانی است که علاقمند احیا و نوسازی بناهای سنتی هستند و امسال تلاش می کنیم چهره شهر تغییر کند.

وی بیان کرد: میراث فرهنگی ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال و رونق اقتصادی است که باید از این استعداد به خوبی استفاده کنیم.

حمام حاج بیگلر با دو هزار مترمربع مساحت وظرفیت ایجاد ۴۰تخت در خیابان مولوی، نیازمند ۳میلیارد تومان برای تکمیل، نوسازی و بازسازی است.

همچنین سرای اردکانی با ۲۸۰۰مترمربع مساحت و ۲۵اتاق با قابلیت ایجاد ۸۰تخت هتلینگ و حمام صفا با ظرفیت ایجاد رستوران و محل اقامت و حمام سنتی هرکدام به ۴میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز