رئیس هیئت رسانه‌ای سوریه در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی:

ایران حتی یک لحظه ملت سوریه را تنها نگذاشته است

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۰:۲۸
کد خبر: ۵۸۰۷۵۶
ایران حتی یک لحظه ملت سوریه را تنها نگذاشته است
رئیس هیئت رسانه‌ای سوریه در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: ایران حتی یک لحظه ملت سوریه را تنها نگذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خالد مجر در آئین افتتاحیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی که به همت شهرداری مشهد برگزار شد، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از سوریه مقاوم حمایت همه‌جانبه دارد، اظهارداشت: امروز شاید چندمین سال مبارزه با دشمن است و هرگز جمهوری اسلامی ایران حتی یک لحظه ما را تنها نگذاشته است.

رئیس هیئت رسانه‌ای سوریه در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از سوریه مقاوم حمایت همه جانبه دارد و اینجا لازم است تشکر و قدردانی کنم از ایران و مقام معظم رهبری و از دولت و مردم ایران که همواره در کنار ما در دفاع از ارزش‌های اسلامی بودند و امروز شاید چندمین سال مبارزه با دشمن است و ایران همواره کنار ماست و هرگز جمهوری اسلامی ایران حتی یک لحظه ما را تنها نگذاشته است.

خالد مجر بیان کرد: باید بگویم که سوریه به رهبری بشار اسد همواره در کنار شما عزیزان خواهد بود و به شما این اطمینان را می‌دهم که هرگز در برابر دشمن کوتاه نخواهد آمد، امروز ما در شرایط حساسی هستیم و رسانه‌های ما مسئولیت سنگینی داشتند و تلاش داشته‌اند همواره مبلغ فرهنگ مقاومت باشند.

رئیس هیئت رسانه‌ای سوریه در اجلاس رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به اینکه امروز خیلی از رسانه‌ها در چارچوب اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: چگونه می‌توانیم در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن ایستادگی کنیم؟ تنها راه ایجاد وحدت و راهکار وحدت‌بخش است و باید رسانه‌های اسلامی در چارچوب اتحادیه وحدت داشته باشند چراکه ما دارای حق هستیم و با وحدت از این حق دفاع می‌کنیم و تجربه نیز نشان داده با مقابله و ایستادگی می‌توانیم به اهداف والای خود دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه یک سلاح موثر در خدمت مردم است، تاکید کرد: رسانه‌ها باید در جبهه مقاومت در کنار مردم باشند، اتحادیه همواره در رابطه با راهکارها هماهنگ بوده و لازم است بگوئیم خداوند شهدای رسانه‌ها را رحمت کند که نقش بسیار مهمی را ایفا و تلاش کردند با تبلیغ صحیح خود، از ارزش‌های والای اسلامی دفاع کنند. امروز شهدایی که خون پاک خود را دادند از ما می‌خواهند احساس مسئولیت کرده و متعهد و پایبند بوده که در اجلاس این دوره نیز نسبت به مصوبات پایبند باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز