مدیرکل امور مالیاتی قزوین:

تعامل دستگاه مالیاتی و شهرداری های استان قزوین ضروری است

۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۰:۳۵
کد خبر: ۵۸۰۸۸۵
تعامل دستگاه مالیاتی و شهرداری های استان قزوین ضروری است
مدیرکل امور مالیاتی قزوین بر لزوم تعامل و همکاری میان دستگاه مالیاتی و شهرداری های استان قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی قزوین در جریان بازدید خود از اداره مالیاتی شهرستان تاکستان و طی جلسه مشترک با شهردار این شهرستان  بر لزوم تعامل و همکاری های بین این دو دستگاه اجرایی تاکید و آن را زمینه ساز رونق و آبادانی استان قزوین دانست.

پورامیدی گفت: این دو دستگاه دارای منافع مشترک هستند و با توجه به سهیم بودن شهرداری ها از درآمدهای مالیاتی، هرگونه تعامل و همکاری آن ها با ادارات مالیاتی موجبات رشد درآمدهای مالیاتی استان و درنتیجه افزایش درآمدهای شهرداری ها را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به ایام تیر ماه و موعد ارایه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری، همکاری شهرداری تاکستان در زمینه اطلاع رسانی به مودیان را لازم و ضروری دانست.

همچنین در این جلسه شهروز رحمانی شهردار تاکستان ضمن قدردانی از اختصاص به موقع و مناسب درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری تاکستان، تعریف و اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی در سطح شهرهای استان را وابسته به اختصاص درآمدهای مالیاتی دانست.

 رحمانی با اشاره به ذینفع بودن شهرداری ها از درآمدهای مالیاتی، آمادگی خود را برای گسترش همکاری های دوجانبه اعلام نمود. همچنین در پایان این جلسه پورامیدی از بخش های مختلف اداره مالیاتی تاکستان بازدید و در نشستی صمیمی با کارکنان این اداره با تقدیر و تشکر از عملکرد همکاران در خردادماه و دریافت اظهارنامه صاحبان مشاغل، خواستار تلاش و همت کارکنان در تیرماه در خصوص دریافت اظهارنامه اشخاص حقوقی و بخصوص صاحبان املاک اجاری شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز