در منطقه ۲۰ صورت میگیرد؛

ارائه مشاوره های رایگان کنترل دخانیات

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۰:۲۶:۵۱
کد خبر: ۵۸۱۱۰۸
ارائه مشاوره های رایگان کنترل دخانیات
همزمان با هفته بدون دخانیات تیم های تخصصی مشاوران در مراکز فرهنگی شهرداری منطقه 20 مستقر هستند و خدمات رایگان ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، مدیریت شهری منطقه 20 به مناسبت هفته بدون دخانیات 62 عنوان برنامه آموزشی و فرهنگی را در سراهای محله، مساجد و مراکز فرهنگی به اجرا درآورده است که ارائه مشاوره های رایگان از سوی تیم تخصصی مشاوران یکی از این اقدامات است.

علاقه مندان برای استفاده از خدمات رایگان مشاوره ای می توانند تا 16تیر به سراهای محله مراجعه کنند و همچنین خدمات آموزشی در قالب برپایی کارگاه های آموزشی با محوریت سبک زندگی نیز در طول این هفته به شهروندان ارائه می شود.

بررسی نقش سلامت ریه از نگاه مزاج شناسی طب سنتی و چالش های مصرف دخانیات از دیدگاه طب سنتی در مرکز علوم و فنون شهید رحیمی در روز سه شنبه 13 تیر از ساعت 10 صبح برگزار می شود و همچنین روز پنجشنبه نیز تست ریه ویژه بزرگسالان با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه 20 و مرکز فرآموز نفس پاک گرفته می شود که شهروندان با حضور در بوستان ایثار می توانند از این امکان استفاده کنند.

اجرای نمایش های هنری، اعزام کودکان به مرکز فرآموز نفس پاک، اردوهای تفریحی آموزشی، قدردانی از کسبه های حامی کنترل دخانیات و توزیع اقلام آموزشی و بهداشتی از دیگر اقدامات اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 در هفته بدون دخانیات انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز