دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با برنا:

دوباره به خوزستان می آیم/ عزم ملی برای حل مشکلات خوزستان

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۰۸:۲۸:۱۰
کد خبر: ۵۸۱۱۴۳
دوباره به خوزستان می آیم/ عزم ملی برای حل مشکلات خوزستان
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوباره به خوزستان می آیم و پیشنهادات علمی ـ اجرایی مدیران دستگاه های مختلف برای حل مشکلات این استان به ویژه در زمینه بهبود شرایط زندگی مردم را دریافت می کنم.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: شرایط زندگی در خوزستان سخت تر شده و همه به دنبال تسهیل امور و بهبود زندگی برای مردم این استان هستیم.

وی افزود: جلسه ای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید را برگزار کردیم تا در کنار آن راهکارها و پیشنهادهای مدیران دستگاه های اجرایی را برای افزایش بهبود شرایط زندگی در خوزستان دریافت کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر لزوم ایجاد عزم ملی برای حل مشکلات خوزستان تصریح کرد: به هر حال این امکان وجود دارد که برخی از مشکلات با توانمندی های درون استانی قابل حل و باید کمک ملی در این زمینه داشته باشیم و برای همین خواستار دریافت پیشنهادات مختلف مدیران دستگاه های اجرایی هستیم.

رضایی با تأکید بر لزوم ارائه راهکار برای مشکلات خوزستان ادامه داد: دوباره به خوزستان می آیم و پیشنهادات علمی ـ اجرایی مدیران دستگاه های مختلف برای حل مشکلات این استان به ویژه در زمینه بهبود شرایط زندگی مردم را دریافت می کنم.

وی در واکنش به این سوال که یکی از اساسی ترین مشکلات خوزستان در بحران گرد و غبار و گرما مسئله قطعی برق و افت فشار است و چه راهکاری می توان برای آن داشت، گفت: تا به حال چند پیشنهاد ارائه شده ولی خیلی پخته نیستند و از آن جمله می توان به کاهش شدید تعرفه های هزینه آب و برق نسبت به استان های دیگر در ایام و فصول گرم سال اشاره کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: تهیه و تعیین فوق العاده زندگی برای مردم خوزستان شبیه به فوق العاده مشاغل نیز از دیگر پیشنهادات ارائه شده است ولی همه این پیشنهادات باید مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرند.

نظر شما