مهرداد غضنفری:

برخی اظهارات در زمینه کوتاهی دولت برای اشتغال و توسعه پلدختر فقط حاشیه سازی است/تدوین سند اشتغال پلدختر

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۸:۳۹
کد خبر: ۵۸۱۳۰۲
برخی اظهارات در زمینه کوتاهی دولت برای اشتغال و توسعه پلدختر فقط حاشیه سازی است/تدوین سند اشتغال پلدختر
معاون امور اقتصادی استاندار لرستان گفت:برخی داستان سرایی ها مبنی بر کوتاهی مدیران در زمینه اشتغال و توسعه شهرستان فقط حاشیه سازی است و واقعیت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ غضنفری در جلسه کارگروه تولید واشتغال لرستان که در پلدختربرگزارشده بود گفت: دولت در پلدختر تمام قد به دنبال خدمت به مردم است اما برخی داستان سرایی ها مبنی بر کوتاهی مدیران در زمینه اشتغال و توسعه شهرستان فقط حاشیه سازی است و واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: سند اشتغال پلدختر امسال تدوین شده و یکی از محکم ترین سندهای اشتغال است که مصرانه به دنبال تحقق آن هستیم.

غضنفری بیان داشت : ستاد اقتصاد مقاومتی تحت عنوان فصل های پنچگانه برنامه امسال را تصویب کرده و کارگروه منتخب اشتغال فراگیر نیز در سطح کشور تشکیل شده است.

وی عنوان کرد:  بر اساس میزان سهم استان ،لرستان در جایگاه پنجم کشور قرار گرفته است.

غضنفری خاطر نشان کرد : ایجاد 970هزار شغل از هدف گذاری های کارگروه با 20هزار میلیارد تومان سرمایه است که این میزان در لرستان 3/96درصد این اعتبارات است .

وی ادامه داد: 792میلیارد تومان تسهیلات و 20میلیارد تومان یارانه سهم لرستان از این کارگروه است که بی سابقه است.

غضنفری گفت: سند جامع تحت عنوان اشتغال لرستان تدوین شده که در سطح شکور بی نظیر است و امروز بسیاری استان هامی خواهند از  آن الگوی برداری کنند.

وی اظهارکرد: سند اشتغال لرستان به معاونت اول ریاست جمهوری ارسال شده و دولت نیز واقف به جلو بودن لرستان در این بحث است.

غضنفری ادامه داد: برخی اظهار می کنند مسئولین به اشتغال و مشکلات مردم بی توجه هستند و اطلاعی ندارند که نشان دهنده بی پشتوانه بودن اظهارات و داستان سرایی های آنهاست.

وی یادآورشد: گلخانه پلدختر تعطیل بود که با تلاش های انجام گرفته واگذار شد و در هفته آینده عملیات اجرایی آن از سر گرفته می شود ضمن اینکه طرح بزرگ پرورش ماهیان خاویاری نیز با مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

غضنفری اظهارکرد:کارگروه آب و خاک برای پیگیری ایستگاههای پمپاژ آب تشکیل شده و از 33میلیارد اعتبار اختصاصی سفر رئیس جمهور به حوزه آب استان 17میلیارد تخصیص یافت که سهم پلدختر از این اعتبارات رقمی در حدود 33درصد بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز