مدیرعامل سازمان پایانه‌ های مسافربری قزوین:

۶۷۲هزار مسافر از پایانه‌ های مسافربری قزوین جا به ‌جا شدند

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۸۱۳۲۱
۶۷۲هزار مسافر از پایانه‌ های مسافربری قزوین جا به ‌جا شدند
مدیرعامل سازمان پایانه ‌های مسافربری قزوین از جا به ‌جایی 672هزار مسافر طی بهار امسال از پایانه ‌های مسافربری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌ های مسافربری شهرداری قزوین گفت: 672هزار و 84مسافر از پایانه ‌های مسافربری شهرداری قزوین در بهار96 جابه جا شدند که بیانگر رشد روزافزون آمار مسافرت ها می باشد.

محمدحسینی افزود: 306هزار و 480مسافر از طریق اتوبوس، 245هزار و 271مسافر از طریق مینی ‌بوس و 110هزار و 334مسافر از طریق سواری جا به جا شدند.

این مسوول گفت: همچنین 203هزار و 183مسافر در فروردین ماه، 280هزار و 110مسافر در اردیبهشت ماه و 118هزار و791مسافر در خرداد ماه سفرهای خود را انجام دادند.

وی تصریح کرد: بیشترین تقاضای سفر در این مدت مربوط به شهرهای تهران، مشهد و شمال کشور بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه ‌های مسافربری شهرداری قزوین با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهی در پایانه ‌های مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌ های تجاری که محصولات و کالاهای مورد نیاز مسافران را در پایانه ‌ها ارایه می ‌کنند، گفت: پایانه ‌های مسافربری قزوین با امکانات و تجهیزات خود خدمات مطلوبی را به مسافران ارایه دادند.

این مسوول خاطر نشان کرد: همه تلاش کسانی که در پایانه‌ ها انجام وظیفه می ‌کنند این است که شرایط مناسبی را برای مسافران فراهم کنند تا هیچ نگرانی برای سفر نداشته باشند.

پایانه 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز