مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

اتومبیلرانی قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۹:۵۳
کد خبر: ۵۸۱۳۶۸
اتومبیلرانی قزوین از ظرفیت بالایی برخوردار است
مدیرکل ورزش و جوانان قزوین از اتومبیلرانی به عنوان رشته ای با ظرفیت و پتانسیل بالا در این استان یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در خلال برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به ظرفیت های ویژه استان قزوین در این رشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد وجود ورزشکاران و استعدادهای ناب در اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین هستیم که به این استان جایگاه ویژه ای در کشور بخشیده است.

مشهدی آقایی با تاکید بر استفاده از تجربیات رییس سابق هیات اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین ادامه داد: اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین در زمان تصدی ریاست هیات توسط رامندی توفیقات ارزشمندی را کسب کرد که باید از وجود ایشان در چهار سال آینده استفاده کنیم.

وی خواستار توجه ویژه فدراسیون به هیات اتومبیلرانی و موتورسواری قزوین شد و گفت: باتوجه به جایگاه ویژه این هیات در سطح کشور لازم است تا فدراسیون با حمایت های خود زمینه را برای پیشرفت بیشتر این رشته در قزوین فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین احداث پیست تخصصی در قزوین را ضروری دانست و افزود: با ایجاد پیست تخصصی می توان شاهد درخشش بیشتر ورزشکاران قزوینی در میادین بود که امیدواریم با درایت رییس فدراسیون و همکاری وزارت ورزش و جوانان این اتفاق در همه استان ها علی الخصوص قزوین در آینده ای نزدیک رخ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز