مشاورعالی و مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی:

حمایت از احزاب و تشکل های صنفی و سیاسی را رسالت خود می دانیم

۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۵۸۱۳۹۲
حمایت از احزاب و تشکل های صنفی و سیاسی را رسالت خود می دانیم
مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار خراسان شمالی با بیان این که استاندار و مجموعه مدیران ارشد استان، تقویت فعالیت های احزاب، تشکل های سیاسی و صنفی و سازمان های مردم نهاد را یکی از رسالت های خود می دانند، گفت: توسعه فعالیت این تشکل ها در واقع کمک به آگاهی بخشی روزافزون به جامعه محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مهرداد ابراهیمی در بازدید از تشکیلات استانی خانه کارگر در بجنورد با ابلاغ سلام گرم مهندس صالحی استاندار به اعضای این تشکل، از اهتمام مقام عالی دولت تدبیر و امید به مسائل جامعه بزرگ کارگران و خانواده های آنان خبر داد و تصریح کرد: توسعه فعالیت های خانه کارگر به عنوان یک تشکیلات اصیل و با سابقه در کشورمان را موجب بالندگی استان می دانیم و از آن استقبال می کنیم.

وی با اشاره به اهمیت وجودی احزاب و تشکل های صنفی و سیاسی به عنوان یکی از ملزومات اساسی دموکراسی در جوامع امروزی افزود: این تشکل ها باید با درنظر گرفتن اهداف بلندمدت و آتیه نگر، در راستای توانمندسازی جامعه هدف خود گام بردارند.

گسترش فعالیت های تشکیلاتی به ویژه در قالب برنامه های آموزشی و ارتباطات رسانه ای و نیز، برنامه ریزی برای تحقق درآمدزایی پایدار، دیگر توصیه های این مقام اجرایی به اعضای تشکیلات خانه کارگر در استان بود.

دکتر ابراهیمی در پایان این نشست، تأکید کرد که ادارات کل زیرمجموعه استانداری با هماهنگ کردن برنامه های دیگر دستگاه های مرتبط، پیگیر حل مشکلات مالی این تشکیلات و برطرف شدن دغدغه های اعضای آن و بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی در استان خواهند بود.

تشکیلات استانی خانه کارگر ج.ا. ایران در خراسان شمالی از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به جمعیتی حدود 30 هزار نفر از جامعه کارگری استان و خانواده های آن ها خدمات گوناگون صنفی و آموزشی ارائه می دهد. افزون بر 4 هزار و 800 نفر نیز از خدمات کانون بازنشستگان صندوق تأمین اجتماعی در استان بهره می گیرند./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز