معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

توجه دولت به دانش آموزان استثنایی قابل تحسین است

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۵۵:۲۳
کد خبر: ۵۸۱۸۵۶
توجه دولت به دانش آموزان استثنایی قابل تحسین است
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: توجه دولت به دانش آموزان استثنایی قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید قدمی در اجلاس روسای ادارات آموزش وپرورش استثنایی سراسر کشور در مشهد با اشاره به رشد 69 درصدی در کتاب های درسی و آموزشی ویژه دانش آموزان این سازمان اظهارداشت: در حوزه برنامه ریزی 208 درصد، فعالیت های فرهنگی 380 درصد و در حوزه آموزش خانواده های دارای دانش آموز استثنایی بیش از 10 درصد رشد ارائه خدمات در این سازمان تجربه شده است.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی جزو استان های موفق و سرآمد در حوزه آموزش استثنایی است، افزود: برنامه ریزی دقیق و پوشش تحصیلی مطلوب دانش آموزان استثنایی در این استان قابل تقدیر است.

وی توجه بیشتر دانشگاه ها به حوزه آموزش های استثنایی را ضرروی دانست و گفت:سالانه بیش از سه هزار «دیرآموز» در سطح کشور شناسایی و زیر پوشش تحصیلی قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت:هم اکنون بیش از 15 هزار کودک و دانش آموز استثنایی در این استان شناسایی و زیر پوشش خدمات آموزشی قرار گرفته اند که بیش از پنج هزار نفر از این تعداد دچار معلولیت ذهنی هستند.

مهین توکلی اظهار کرد: حدود هفت هزار و 800 دانش آموز با نیازهای ویژه در مراکز مستقل و کلاس های خاص استثنایی تحصیل می کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز