طی یک مراسم؛

از کارگران لرستانی مدال آور در مسابقات جهانی تجلیل شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۱۸۷۷
از کارگران لرستانی مدال آور در مسابقات جهانی تجلیل شد
طی یک مراسم ازورزشکاران کارگر لرستانی که در مسابقات جهانی لتونی و گرجستان موفق به کسب مدال شدند در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تجلیل شد.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛ طی مراسمی از مدال آوران کارگر که در مسابقات قهرمانی کارگران جهان در کشور گرجستان و لتونی حضور داشتند تجلیل و قدردانی شد.

 مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در این مراسم گفت: ورزشکاران سفیران سلامت و فرهنگ هستند و خودمان را موظف می‌دانیم که شرایط را برای فعالیت ورزش کارگری فراهم کنیم.

علی آشتاب با بیان اینکه برابر درخشش ورزشکاران سر تعظیم فرود می‌آوریم، اضافه کرد: تکریم ورزشکاران و کارگران از وظایف ماست و هر چه در توان داریم به کار می‌گیریم که این قشر با فراغ‌بال بتوانند در مسابقات مهم شرکت کنند.

وی  با بیان اینکه خوشبختانه ورزشکاران حوزه کارگری استان در این مدت موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌‌اند، یادآور شد: در رقابت‌های جهانی کارگران که به میزبانی کشور لتونی برگزار شد، ورزشکاران لرستانی در رشته 4 در 100 متر دوومیدانی به نام محمدرضا رحیمی و سجاد زارعی نشان نقره و قاسم نوری‌زاده در رشته جودو طلا کسب کرد؛ همچنین در کیک‌بوکسینگ جهانی کارگران که در گرجستان برگزار شد، لرستانی‌ها درخشش خوبی داشتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه یادآور شد: یکی از رسالت‌های اصلی وزارت، صیانت از نیروی کار در فراهم کردن شرایط فرح‌بخش و بُعد سلامت و روحی کارگران است.

وی تأکید کرد: باید به سلامت کارگران توجه ویژه‌ای داشته باشیم. کارگری که از لحاظ جسمی و روحی سالم باشد از لحاظ تولید و کار هم موفق خواهد بود.

آشتاب در ادامه یادآور شد: در مدت پنج سال باید آسیب‌های اجتماعی در بنگاه‌های اقتصادی کاهش پیدا کند که ورزش در این راستا می‌تواند خیلی مؤثر باشد. سال گذشته لرستان یکی از استان‌های برتر در این زمینه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز