معاون آموزش وپرورش لرستان :

تجهیز ۱۱۳حوزه برای برگزاری کنکور سراسری در لرستان

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۲:۱۳
کد خبر: ۵۸۱۹۸۲
تجهیز ۱۱۳حوزه برای برگزاری کنکور سراسری در لرستان
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در جلسه توجیهی کنکور سراسری از تجهیز 113حوزه در آموزش و پرورش خبر داد و گفت : در این حوزه ها 19هزارو 873داوطلب در 5رشته حضور خواهند داشت .

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛محمد حسین اردشیر کنکور سراسری را  بزرگترین رویداد علمی کشور عنوان کرد و افزود : باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود تا این رویداد علمی در فضایی آرام برابر با دستورالعمل ها و شیوه نامه های ابلاغی برگزار شود .

اردشیربیان کرد:  این اتفاق در ده سال گذشته بی  سابقه بوده است .

وی در ادامه از مدیران خواست تا شرایط قابل قبولی برای داوطلبان فراهم کنند تا بتوانند در این رقابت علمی شرکت کنند .

معاون آموزش وپرورش  گفت :آموزش و پرورش در 9شهرستان و 10پایگاه متولی برگزاری کنکور سراسری است . مجتبی باقری مطلق افزود : کنکور سراسری در این حوزه ها در 5رشته روزهای پنجشنبه و جمعه 15و 16تیرماه در نوبت صبح و عصر برگزار می شود .

اردشیر آمار کلی داوطلبان را 19هزار و 873نفر ذکر کرد و افزود : از این تعداد 817نفر در رشته ریاضی فیزیک ، 2هزارو 520نفر در رشته علوم انسانی ، 15هزار و 31نفر در رشته علوم تجربی ، 526نفر در رشته هنر و 979نفر هم در رشته زبان خارجه است .

وی در پایان سخنان خود بر رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود : مجریان برگزاری کنکور باید با رعایت ضوابط و مقررات برابر شیوه نامه های ابلاغی عمل کنند تا حقی از داوطلبان تضییع نگردد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز