مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

۴۵میلیارد ریال اعتبار بین شهرداری های استان قزوین توزیع می شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۴:۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۸۲۰۴۹
۴۵میلیارد ریال اعتبار بین شهرداری های استان قزوین توزیع می شود
مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین از تخصیص 45میلیارد ریال اعتبار برای خرید و توزیع قیر رایگان در بین شهرداری های استان قزوین تا پایان تیرماه جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا گروسی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اعلام این خبر گفت: 45میلیارد ریال از محل بند (ه)تبصره 1 قانون بودجه سال96 به منظور خرید قیر به شهرداری های زیر 50 هزار نفر سطح استان قزوین تا پایان تیر‌ماه جاری تخصیص خواهد یافت.

گروسی بابیان اینکه با توزیع قیر رایگان به شهرداری‌های استان قزوین نهضت آسفالت شکل گرفته است افزود: بخش قابل‌توجهی از این قیر به‌ منظور اجرای روکش آسفالت معابر شهرها صرف می‌ شود.

وی گفت: درسال گذشته 55 میلیارد ریال قیر رایگان در بین شهرداری‌ های استان قزوین توزیع شد که امیدواریم با پیگیری استانداری قزوین و مساعدت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تا پایان سال۹۶، اکثر معابر خاکی و بدون آسفالت شهرهای استان از آسفالت باکیفیت بهره‌ مند شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به پیگیری های جدی معاونت عمرانی استانداری و دفتر امور شهری در جذب این اعتبارات افزود: در آینده نزدیک نیز به شهرداری های بالای 50هزار نفر استان اعتبارات خوبی در این زمینه تخصیص پیدا خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز