رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل :

اردبیل آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی موتور کراس است

۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۵:۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۸۲۱۱۰
اردبیل آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی موتور کراس است
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده میزبانی از مسابقات قهرمانی موتور کراس و آفرود است.

به گزارش برنا،عزیزه تراز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پتانسیل استان اردبیل برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری و جهانی تصریح کرد: هیئت اتومبیلرانی استان در نظر دارد میزبانی مسابقات قهرمانی موتور کراس را اخذ کند.

وی افزود: به منظور برگزاری این رقابت‌ها مکان‌هایی در شهرستان‌های گرمی، مشگین شهر، نیر، نمین و خلخال مشخص شده که در صورت تائید نهایی اردبیل میزبان این مسابقات خواهد بود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های استان برای ارتقا این رشته ورزشی تأکید کرد و گفت: با وجود اینکه در نگاه نخست این رشته ورزشی خطرات جانی و مالی دارد اما با ساماندهی می‌تواند به ورزشی مفرح تبدیل شود.

تراز تأکید کرد: می‌توان از ظرفیت موتورسواران در حوادث غیرمترقبه و حتی کمک به ارتقا امنیت اجتماعی استفاده کرد و ضرورتاً لازم است این رشته ورزشی به صورت صحیح و اصولی ساماندهی شود.

وی همچنین به حضور موتورسواران استان در راند دوم مسابقات کشوری موتورکراس اشاره کرد و گفت: ورزشکاران جهت حضور در این رقابت‌ها ۱۶ تیر ماه در همدان حضور خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز