استاندار مازندران در آئین آبگیری سد گلورد در شهرستان نکا اعلام کرد:

تامین ۱۵ درصد آب شرب مازندران از سدها

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۳:۲۱
کد خبر: ۵۸۲۲۳۸
تامین ۱۵ درصد آب شرب مازندران از سدها
استاندار مازندران با تاکید بر این که استان در تأمین آب و برق و برخی زیرساخت‌های مختلف با مشکل رو به رو است، گفت: هم اکنون تنها 15 درصد آب مورد نیاز استان از سدها تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از نکا؛ ربیع فلاح در آئین آبگیری سد گلورد در شهرستان نکا که با حضور وزیر نیرو انجام شد، گفت: 15 درصد آب مورد نیاز استان از سدها تامین می شود و مابقی آب مورد نیاز استان از منابع زیرزمینی تامین می شود.

وی با اظهار این که محرومیت زدایی، استراتژی مهم نظام جمهوری ایران است، ادامه داد: این امر در دولت یازدهم با قوت بیشتری دنبال شد و اکنون در اوج بالندگی در مناطق مختلف هستیم.

استاندار مازندران آبگیری و افتتاح سد گلورد را آرزوی دیرینه مردم شرق مازندران دانست و گفت: این آرزو امروز جامه عمل پوشانده شد و با آبگیری سد گلورد، بخش اعظمی از مشکلات آب شرق مازندران برطرف می شود.

وی افزود: شرق مازندران از مناطق کم آب استان بوده و به همین خاطر با محرویت های فراوانی در این بخش رو به رو است و به نوعی از خطوط قرمز ما در این بخش بوده است.

فلاح با تاکید بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام در بخش سد سازی مازندران، گفت: کانال چالوس از سال 69 تاحالا طرح نیمه تمام است و سد هراز هم تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام این پروژه ها می تواند نقش مهمی در تامین آب استان مازندران و رفع کمبودهای مختلف آبی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز