استاندار قم:

جوانان مهمترین جامعه هدف هستند/ کمبود فضاهای ورزشی در قم محسوس است

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۸۲۴۰۸
جوانان مهمترین جامعه هدف هستند/ کمبود فضاهای ورزشی در قم محسوس است
استاندار قم جوانان را مهم‌ترین جامعه هدف برای اجرا و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت قلمداد کرد و گفت: جوانان به خاطر برخورداری از انرژی سنین جوانی سرشار از انرژی و ظرفیت هستند که برای بهره‌مندی درست از این ظرفیت باید اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، سید مهدی صادقی در نشست ساماندهی جوانان قم که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت اوقات فراغت در قوام  برنامه‌های دیگر زندگی اظهار داشت : برنامه‌های اوقات فراغت باید جزء برنامه‌ریزی‌های اصلی مسئولان استان باشد.

استاندار قم بابیان اینکه برنامه‌های کوتاه‌مدت اوقات فراغت خروجی مناسبی نخواهد داشت، افزود : برنامه‌های مربوط در این حوزه باید مداوم باشد و در طول سال استمرار پیدا کند تا خروجی‌های خوبی از آن به دست بیاید.

وی جوانان را مهم‌ترین جامعه هدف برای اجرا و برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت قلمداد کرد و  گفت: جوانان به خاطر برخورداری از انرژی سنین جوانی سرشار از انرژی و ظرفیت  هستند که برای بهره‌مندی درست از این ظرفیت باید اقدام کرد.

استاندار بابیان محورهای اصلی در برنامه‌ریزی‌های اوقات فراغت  عنوان کرد : توانمندسازی ، تربیت صحیح همراه باعزت نفس و مهارت آفرینی سه  شاخصی هست که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با مورد خطاب قرار دادن تمام مدیران استانی گفت: مدیران باید برای جوانان که سرمایه‌ها و آینده‌سازان این کشور هستند ارزش قائل شوند و ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای فراغت در اختیار آن‌ها قرار بدهند.

صادقی از جوانان  به‌عنوان مدیران و مسئولان آینده کشور  یادکرد و گفت : باید برای آینده این کشور مدیرانی کارآفرین و متخصص تربیت کنیم.

وی از کمبود محسوس مجموعه‌های ورزشی در سطح استان انتقاد و خاطرنشان کرد: این کمبود بسیار آشکار است و میزان مجموعه‌های ورزشی استان بسیار ناچیز است که با هماهنگی‌های دستگاه‌های مختلف مجموعه‌های جدیدی اضافه خواهد شد تا هر فردی که در هر زمینه ورزشی  قصد فعالیت ورزشی داشته باشد دچار محدودیت نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز