مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

همه نهادها باید به مقوله جوانان توجه کنند

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۸۲۴۱۳
همه نهادها باید به مقوله جوانان توجه کنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اهمیت ارج نهادن دستگاه‌های مختلف به مقوله جوانان تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف از ظرفیت‌های خود در زمینهٔ پر کردن اوقات فراغت جوانان تسهیلاتی را انجام دهند و به مخاطبان خود نیز منتقل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی‌های صحیح برای اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: تعطیلات سه‌ماهه تابستان درصورتی‌که مدیریت و برنامه‌ریزی نشود ممکن است خطرآفرین باشد.

عابدی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان درصدد پر کردن اوقات فراغت جوانان است، افزود: در راستای سیاست‌های برنامه ششم توسعه و برنامه محول از سوی وزارت ورزش و جوانان، فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های مختلف در زمینهٔ ایجاد فضاهای فراغتی را رصد و داوری می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره اوقات و فراغت در آینده‌ای نه‌چندان دور  در استان گفت : در راستای غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان و تجلیل از دستگاه‌های موفق در این زمینه جشنواره‌ای برگزار و در آن از دستگاه‌های همراه و موفق تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با انتقاد از عدم همراهی درست دستگاه‌های مختلف استان در زمینهٔ غنی‌سازی اوقات فراغت تأکید کرد: متأسفانه در این زمینه تنها 4 دستگاه تعامل کردن و برنامه‌های خود را ارائه دادند و خبری از دستگاه‌های دیگر نبود.

وی بابیان اهمیت ارج نهادن دستگاه‌های مختلف به مقوله جوانان تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف از ظرفیت‌های خود در زمینهٔ پر کردن اوقات فراغت جوانان تسهیلاتی را انجام دهند و  به مخاطبان خود نیز منتقل کنند.

عابدی ادامه داد: برای استفاده اقشار محروم استان از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف برای پر کردن اوقات فراغت، استخرهای دولتی و بخش خصوصی از 20 تا 50 درصد تخفیفاتی را در نظر گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز