معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد:

برگزاری رقابت‌ قرآنی ورزشکاران و جوانان در قم

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۵۸۲۴۴۰
برگزاری رقابت‌ قرآنی ورزشکاران و جوانان در قم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری رقابت‌ قرآنی ویژه ورزشکاران و جوانان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا ، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان، این هفته روز جمعه شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران استان قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ از ساعت هشت صبح روز جمعه شانزدهم تیر ماه در شبستان نجمه خاتون (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود و تمامی علاقمندان به حضور در این مسابقات تا روز چهاردهم تیر ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به رشته‌های این دوره، بیان کرد: امسال سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران و جوانان قم برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در 6 رشته برای به دست آوردن مقام‌های برتر به رقابت می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء (ویژه نوجوانان رده سنی زیر ۱۵ سال)، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

پارسانیا یاد آور شد: علاقمندان به شرکت در این رقابت فرهنگی قرآنی، برای ثبت‌نام می‌توانند به باشگاه‌های ورزشی، کانون‌های مساجد، سازمان‌های مردم نهاد جوانان و همچنین به وب‌سایت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم مراجعه کنند.

وی با اشاره به برخی شرایط برای شرکت کنندگان در این مسابقات، ابراز کرد: در بخش ورزشکاران تمامی ورزشکاران شامل اعضای فدراسیون‌ها و هیأت‌‌های ورزشی دارای کارت بیمه ورزشی و حکم قهرمانی (رتبه‌های اول تا سوم) از مسابقات سطح شهرستان، استان، کشور و میادین بین‌المللی مجوز حضور در این مسابقات را دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: جوانان در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال شرایط حضور در این رقابت قرآنی را دارند، ضمن اینکه تمامی کارکنان وزارت ورزش و جوانان و ادارات کلّ این وزارت‌خانه در سراسر کشور از شرایط حضور در این مسابقات برخوردار هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز