به مناسبت ۱۴تیرماه روز شهرداری ها و دهیارى ها صادر شد؛

پیام تبریک عبداله رضیان

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۲:۰۴
کد خبر: ۵۸۲۴۵۷
پیام تبریک عبداله رضیان
عبدالله رضیان، نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ متن این پیام به شرح زیر است:

بی شک یکی از آرمان های بلند نظام مقدس اسلامی، استقرار عدالت در ابعاد مختلف آن در سراسر ایران بوده است.

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.

خادمین مردم در روستاها و شهرها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانب این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران محترم شهرستان های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن شعارهای دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم عزیز را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز