خجسته پور:

ضرورت ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی/لزوم مبارزه با قاچاق سازمان یافته

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۲۶۶۸
ضرورت  ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی/لزوم مبارزه با قاچاق سازمان یافته
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر مبارزه با قاچاق سازمان یافته به عنوان مهمترین بخش مبارزه با حوزه قاچاق کالاتاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛حبیب الله خجسته پوریکی از موانع اصلی تولید و اشتغال در کشور راقاچاق کالادانست وافزود: تولید و اشتغال از محوری ترین مفاهیم اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و مورد تاکید مقام معظم رهبری است .

وی که قبل ازظهر امروز در جلسه کارگروه  مبارزه با قاچاق کالا و ارز سخن می گفت با بیان این مطلب عنوان کرد: بی توجهی به امر قاچاق، اشتغال و تولید کشور را به خطر می اندازد.

خجسته پوربا بیان اینکه قاچاق و همچنین خرید کالای قاچاق باعث می شود سود آنی به جیب اشخاص برسد خاطر نشان کرد: این معضل درنهایت تولید و اشتغال کشوررا با مشکلات جدی مواجه خواهدکرد.

وی تصریح کرد: قاچاق کالا علاوه برخسارت زیاد به اشتغال وتولید کشور ازلحاظ سلامت وکیفیت کالا نیز مورد تایید نیست.

خجسته پور بااشاره به ضرورت  ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی  بیان  کرد: تبلیغ کالاهای ایرانی  و به سهم  خود در کاهش حجم و مصرف کالاهای قاچاق موثر خواهدبود.

وی مبارزه سرشاخه ای با قاچاق کالا را یک مبارزه فرسایشی و کم نتیجه است دانست وگفت:  برای مبارزه با قاچاق کالا باید مبارزه نرم افزاری و شفاف سازی گردش کالا واطلاع رسانی را  در دستور کار قرار داد ودراین موضوع نیزهمه دستگاه ها دخیل هستند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز