با حضور مردم قدرشناس اردبیل:

تشییع باشکوه پیکر شهید مدافع حرم "علی سیفی" در اردبیل

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۵:۴۶
کد خبر: ۵۸۲۶۷۶
تشییع باشکوه  پیکر شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل
با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم "علی سیفی" از میدان امام حسین(ع) اردبیل برگزار شد.

به گزارش برنا،مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم "علی سیفی" از ساعت 10 صبح امروز با حضور گسترده مردم اردبیل در میدان امام حسین(ع) این شهر برگزار شده و اقامه نماز بر پیکر این شهید توسط آیت‌الله عاملی در میدان مصلی برگزار شد.

دسته‌جات و هیئت‌های عزاداری اردبیل در این مراسم حضور پرشوری دارند و با مداحی و سینه‌زنی پیکر مطهر این شهید را تا آرامستان بهشت فاطمه(س) اردبیل همراهی می‌کنند که تا دقایقی دیگر پیکر مطهر این بزرگوار در آرامستان بهشت فاطمه(س) آرام می‌گیرد.

علی سیفی در جنگ با تکفیری‌ها و تروریست‌ها برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسیده است امروز بر روی دستان مردم قدرشناس استان اردبیل مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار برگزار شد و قطعا مردم استان با حضور در این مراسم نشان دادند راه این شهیدان و دفاع از حرم اهل بیت(ع) متوقف نشده و مردم با سر دادن شعار  "کلّنا عبّاسُکِ یا زینب" در حرم اهل بیت(ع) اعلام کردند که همه مردم مدافع حرم حضرت زینب(س) هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز