اردوی تیم فوتبال نساجی مازندران در شهر سرعین

۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۸۲۷۰۳
اردوی تیم فوتبال نساجی مازندران در شهر سرعین
تیم فوتبال نساجی مازندران برای ادامه روند آماده سازی اعضای این تیم در شهر توریستی سرعین استان اردبیل اردو زد.

به گزارش برنا،فرزاد مجیدی، سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران روز چهارشنبه گفت: این اردو بر اساس تصمیم اتخاذ شده و پس از بررسی تمام جوانب به جای اردوی خارج از کشور در سرعین برگزار می شود.
او افزود: تمرینات بدنسازی و هوازی را در این شهر در دستور کارمان قرار دادیم و در این مدت بازی های تدارکاتی هم برگزار می کنیم تا بازیکنان به هماهنگی مد نظر کاد رفنی نزدیک شوند.
وی گفت: در این اردو بازی های تدارکاتی هم برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان به هماهنگی مد نظر کادر فنی برسند.
مجیدی در زمینه فعالیت باشگاه در بازار نقل و انتقالات نیز اظهار کرد: در فصل پیش رو باشگاه نساجی تنها یک هدف را دنبال می کند و آن هم صعود به لیگ برتر است ، به همین دلیل در به خدمت گرفتن بازیکنان به هیچ عنوان به دنبال نام ها نبودیم و تمام بازیکنانی که تا این لحظه جذب شده اند با برنامه از پیش طراحی شده و به خواست کادر فنی بوده است.
او افزود: قبل از آغاز لیگ به قائمشهر خواهیم رفت و چند جلسه تمرینی را در قائمشهر برگزار می ‌کنیم و با تیم ‌های باکیفیت و اسم و رسم دار نیز در قائمشهر مسابقه تدارکاتی برگزار خواهیم کرد و با هوادارانمان عهد می‌ بندیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.
اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران که امروز به سرعین آمده به مدت هشت روز در این شهر توریستی تمرین خواهند کرد.
محل اسکان این تیم هتل سپید و تمرین های این تیم هم در زمین چمن شهر نیر دنبال خواهد شد.
تیم های مختلفی همچون سایپا ، بادران ، سپاهان سرعین را برای اردو انتخاب کرده اند.
استان اردبیل و شهرستان های سرعین و نیر به لحاظ ارتفاع یکی از مناسب ترین مکان ها برای اردوهای تیم های ورزشی در تابستان می باشد. هر سال بیشتر تیم های فوتبال و دیگر رشته های ورزشی اردوهای تابستانی خود را در این استان برگزار می کنند. 

 

نظر شما