طی سه ماهه نخست سالجاری:

ترابری ۵،۲ میلیون نفر سفر و تخلیه و بارگیری ۱,۷ میلیون انواع کالا در بنادر قشم

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۲:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۷۹۸
ترابری ۵،۲ میلیون نفر سفر و تخلیه و بارگیری ۱,۷ میلیون انواع کالا در بنادر قشم
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از ترابری ۵.۲ میلیون نفر سفر در بنادر جزیره قشم و جابجایی 1358 نفر گردشگر بین جزایر کیش و قشم و تخلیه و بارگیری ۱,۷ میلیون انواع کالای نفتی و غیرنفتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید باقر موسوی" ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی سه ماهه فصل بهار سال ۹۶ گفت: طی این مدت، یک میلیون و ۷۰۸هزار و ۱۴۷ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، یک میلیون و ۶۷۵هزار و ۹۲۷ تن مربوط به کالاهای غیر نفتی و۳۲هزار  و ۲۲۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات حدود ۱۵ هزار تن کالا

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود ۱۴هزار و ۷۵۰ تن کالای غیرنفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: جابجایی ۹۲۱ تن کالا صادراتی و ۱۳هزار و ۸۲۹ تن محموله های وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

موسوی حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیرنفتی در بنادر جزیره قشم را یک میلیون و۶۴۹  هزار و ۳۸۹ تن اعلام کرد.

ترابری۵,۲ میلیون نفر سفر طی سه ماه

این مقام مسئول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از آغاز امسال تا ابتدای تیرماه جاری، ترابری ۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۷۳ نفر-سفر در بنادر مسافری قشم به ثبت رسید.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به فعالیت کشتی کروز سانی طی فصل بهار سال جاری گفت: تعداد یکهزار و ۳۵۸ نفر مسافر و گردشگر از طریق این کشتی تفریحی بین جزایر کیش و قشم جابجا شدند.

تخلیه و بارگیری ۱۶۰۰ TEUکانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان از تخلیه و بارگیری یک هزار و ۶۴۶ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز