صبح امروز؛

وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد سیستان و بلوچستان شد

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۸:۰۷:۳۵
کد خبر: ۵۸۲۸۰۱
وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی وارد سیستان و بلوچستان شد
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی استان سیستان و بلوچستان در راس هیاتی وارد فرودگاه زاهدان شد و مورد استقبال مقامات استانی و ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از چند پروژه بازآفرینی شهری و جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان صبح امروز پنج‌شنبه ۱۵ تیرماه در سفری ۲ روزه وارد این استان شد.

وزیر راه و شهرسازی پس از ورود به فرودگاه زاهدان مورد استقبال استاندار، نمایندگان مجلس در شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی و محلی قرار گرفت.

طبق برنامه این سفر ۲ روزه خضور در جلسات اقتصاد مقاومتی و ستاد بازآفرینی پایدار شهری، بازدید از حاشیه شهر زاهدان و همچنین بازدید از ایستگاه راه‌اهن این شهرستان از برنامه‌های وی در روز پنج‌شنبه خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین روزجمعه ضمن بازدید از باند دوم بزرگراه‌های زاهدان- زابل، زاهدان-بم و همچنین پایانه بار ومسافر این منطقه از باند دوم فرودگاه شهر زاهدان دیدن کرده و شرایط و مشکلات موجود در این بخش‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

در این سفر علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، محمد سعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری، مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، سعیدنژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، امیر امینی معاون مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و حسن نیا معاون سازمان راهداری، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز