استاندار اصفهان:

اصفهان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان کشور شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۱:۲۳
کد خبر: ۵۸۳۳۵۶
اصفهان قطب تولید فیلم کودک و نوجوان کشور شود
استاندار اصفهان در اختتامیه سی امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: اصفهان با تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، قطب تولید فیلم های کودکان و نوجوانان باشد.

به گزارش برنا از اصفهان، رسول  زرگرپور اظهار کرد: اصفهان با سابقه ده هزار ساله و با توجه به اینکه چهار دوره پایتخت سرزمین ایران بوده است و با آثار تاریخی و هنری به درستی نصف جهان نام گرفته است.

وی افزود: امروز این شهر با ترنم شادی کودکان و نوجوانان نه نصف جهان که همه جهان است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: بازگشت و موفقیت جشنواره سی ام فیلم های کودکان و نوجوانان را به مردم فرهنگ دوست تبریک می گویم.

زرگرپور ادامه داد: امیدوارم با تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، تولید فیلم کودک و نوجوان نیز شکل بگیرد و اصفهان قطب تولید فیلم های کودکان و نوجوانان باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم به گونه ای برنامه ریزی شود که گلبانو و دشت گل از روستای فخر شهرستان سمیرم نیز بتوانند از فیلم های این جشنواره دیدن کنند و بهره مند شوند.

استاندار اصفهان گفت: یاد و خاطره ارحام صدرها و زوان قوکاسیان ها را در این جشنواره گرامی داشته و به همشهری بودن با فرهادی ها و صدرعاملی ها افتخار می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز