رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خبرداد:

کُشته شدن یک شهروند بر اثر آتش سوزی اتاق ایزوله بیمارستان ولیعصر خرمشهر+ببینید

۱۳۹۶/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۸۳۳۸۸
کُشته شدن یک شهروند بر اثر آتش سوزی اتاق ایزوله بیمارستان ولیعصر خرمشهر+ببینید
رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: یک شهروند خرمشهری به دلیل بیماری تنفسی با شرایط خاص در اتاق ایزوله بستری بوده که پس از آتش سوزی، بر اثر شدت سوختگی از ناحیه سر، صورت و سینه فوت می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از خرمشهر، روز جمعه ساعت 14:10 دقیقه در اتاق ایزوله بخش داخلی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر آتش سوزی به وقوع پیوست و یک شهروند در اثر شدت سوختگی فوت کرد.

فرشید بهشتی رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار برنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: یک شهروند خرمشهری به دلیل بیماری تنفسی با شرایط خاص در اتاق ایزوله بستری بوده که پس از آتش سوزی، بر اثر شدت سوختگی از ناحیه سر، صورت و سینه فوت می کند.

وی در خصوص علت آتش سوزی گفت: هیچگونه اتصالی برق یا تاسیسات وجود نداشته و بررسی های اولیه آتش نشانی و نیروی انتظامی تایید کننده این موضوع است.

بهشتی در خصوص شدت آتش سوزی افزود: آتش فقط در اتاق ایزوله صورت گرفت که توسط نیروهای تاسیساتی بیمارستان با کپسول های آتش نشانی مستقر در بخش، کاملا اطفاء شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اضافه کرد: به دلیل بوی سوختی و دود حاصل از آتش سوزی و اطفاء آن، برای ساعاتی بیماران بخش داخلی به دیگر بخش ها منتقل شدند، که پس از نظافت و حصول اطمینان از ایمن بودن بخش، مجددا به بخش باز گردانده شدند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل و بیمارستان روال عادی روزانه خود را طی می کند و همه بیماران بستری در بخش داخلی  طبق برنامه در حال دریافت داروهای تجویزی پزشک معالج خود هستند.

بهشتی ادامه داد: طبق شواهد اولیه کارشناسان آتش نشانی خرمشهر، علت آتش سوزی بر اثر روشن کردن سیگار یا فندک(وسیله آتش زنه) روی قسمت بالایی تشک تخت توسط بیمار و شروع آتش از تخت بیمار بوده است.

وی گفت: در بررسی های اولیه فرضیه احتمال خودسوزی نیز مطرح است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خرمشهر یادآوری کرد: از شهروندان می خواهیم اخبار مربوط به بیمارستان را از پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان ولیعصر (عج )پیگیری کنند.

فرشید بهشتی در پایان گفت: در حال حاضر اتاق ایزوله توسط نیروی انتظامی، آگاهی و آتش نشانی پلمپ شده است و  تحقیقات برای بررسی علت آتش سوزی ادامه دارد.

لازم به ذکر است که بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، بیمارستان آموزشی-درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی آبادان است این بیمارستان با ۱۶۵ تخت فعال در سال 1381 مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، ICU جنرال، اطفال، نوزادان، داخلی، جراحی مردان، CCU، جراحی زنان و زایمان، زایشگاه، اتاق عمل، تالاسمی، دیالیز، سی تی اسکن و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی است.

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز