با حضور در نیروگاه تبریز؛

استاندار آذربایجان شرقی از تلاش جهادی مهندسان صنعت برق استان قدردانی کرد

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۰۶:۲۹:۲۵
کد خبر: ۵۸۳۴۰۹
استاندار آذربایجان شرقی از تلاش جهادی مهندسان صنعت برق استان قدردانی کرد
استاندار آذربایجان شرقی با حضور در نیروگاه حرارتی تبریز از تلاش جهادی پرسنل این نیروگاه که توانستند در عرض 24 ساعت واحدی را که دچار حریق شده بود به مدار بازگردانند، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در بازدید از نیروگاه تبریز، گفت: روز گذشته در اثر افزایش دما، یکی از سوئیچ‌روم‌های نیروگاه تبریز دچار آتش‌سوزی شد که خوشبختانه بلافاصله توسط آتش‌نشانان نیروگاه، پتروشیمی و شهرهای اطراف مهار شد.

وی اظهار کرد: با مهار کامل آتش‌سوزی، مهندسان و پرسنل زحمت‌کش نیروگاه از ساعت 17 به بازسازی و تعمیر بخش اقدام کردند و در عرض 24 ساعت موفق به تعمیر قسمت‌های آسیب‌دیده شدند.

وی گفت: تلاش مهندسان صنعت برق استان یادآور تلاش دوران جبهه و جنگ بود و بنده برخود وظیفه دانستم که در اولین فرصت در نیروگاه حضور یافته و از طرف مردم استان از تلاش جهادی آنان قدردانی کنم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی که موجب نگرانی مردم شده بود، اظهار کرد: خوشحالیم که با استفاده از تکنولوژی روز، اخبار در سریع‌ترین زمان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، اما یکی از الزامات اطلاع‌رسانی، رعایت انصاف و درج اخبار صحیح است.

وی افزود: نباید به خاطر هر اتفاقی مردم را نگران کرد که این با رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مغایر است؛ اخبار باید منعکس شود اما تحلیل‌های نادرست می‌تواند موجب نگرانی مردم شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تا زمانی که مهندسان و کارکنان غیرتمند و باهمتی در صنعت برق استان فعالیت می‌کنند، مردم مطمئن باشند که هیچ‌گونه مشکلی در سیستم برق نخواهیم داشت.

وی گفت: به دلیل اینکه در تابستان مصرف برق افزایش می یابد از مردم استان در خواست می‌کنیم که نسبت به کاهش مصرف برق بیش از پیش توجه کنند و توصیه‌های مدیران برق استان را رعایت کنند.

جبارزاده از مردم درخواست کرد در ساعات پیک مصرف برق، با کاهش و مدیریت مصرف، خدمت‌گزاران خود را در صنعت برق استان یاری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز