معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

سایت بهین یاب آماده ثبت نام از واحدهای تولیدی و صنعتی است

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۸۳۶۹۱
سایت بهین یاب آماده ثبت نام از واحدهای تولیدی و صنعتی است
معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی قزوین از آمادگی سایت بهین یاب جهت ثبت نام از واحدهای تولیدی و صنعتی برای پرداخت تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،" شهریار کشاورز "معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: درادامه روند رونق تولید و اجرای سیاست برنامه های اقتصاد مقاومتی صنعتگران می توانند جهت دریافت تسهیلات سرمایه درگردش و ثابت در سامانه بهین یاب به نشانی behinyab.irثبت نام کنند.

کشاورز با اشاره به بازگشایی مجدد سامانه بهین یاب توضیح داد: در راستای حمایت از طرح رونق اقتصادی، تولید و اشتغال پایدار واحدهای تولیدی وطرح ها صنعتی، بازگشایی مجدد سامانه بهین یاب جهت دریافت تسهیلات مالی فرصت مناسبی برای درج اطلاعات این واحدها می باشد.

وی با اشاره به درج اطلاعات ناقص برخی از واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی در یان سامانه گفت: در سال گذشته با راه اندازی این سامانه متاسفانه تعدادی از ثبت نام کنندگان موفق به دریافت تسهیلات بدلیل درج اطلاعات ناقص نشده اند که این واحدهای صنعتی می توانند مجددا با مراجعه به سامانه نسبت به درج اطلاعات صحیح اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 130واحد تولیدی و طرح صنعتی مستقر در شهرکها  و نواحی صنعتی استان قزوین موفق به دریافت هزار و 500میلیارد ریال تسهیلات از بانکهای عامل شده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز