تشدید اعمال قانون در محور مشهد-باغچه و بلوار وکیل آباد

۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۴:۳۴:۱۵
کد خبر: ۵۸۳۸۲۲
تشدید اعمال قانون در محور مشهد-باغچه و بلوار وکیل آباد
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت:طی جلسه کمیته کاهش تصادفات که با حضور متولیان امر برگزار شد مقرر گشت محورهای باغچه به مشهد و بلوار وکیل آباد بعنوان پایلوت ترویج فرهنگ رانندگی انتخاب و نظارت بر آنها بیشتر شود.

قاضی محمدبخشی محبی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد، افزود: از آنجایی که مشهد شهر توریستی و زیارتی است رفتار رانندگان که به زائران ارائه خدمات می‌کنند بسیار در شناخته شدن فرهنگ این شهر تاثیر گذار است لذا ارائه آموزش های لازم برای مهارت های رانندگی و همچنین کنترل خشم به رانندگان وسایل نقلیه عمومی ضروری است.

وی ادامه داد: چند روز قبل وقوع یک تصادف در صدمتری و رفتار رانندگان مقصر حادثه باعث بوجود آمدن ترافیک سنگین در آن منطقه شد که البته با گزارشی که به متولیان امر داده شدبا راننده خاطی برخورد صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یکی از پر حادثه ترین استانها بوده ایم بیان داشت در جلسه این کمیته مقرر شد در مسیرهای عنوان شده شهرداری  وراه وشهرسازی نیز با رفع معایب آسفالت ونصب دوربین و تابلو ها نسبت به بهبود رانندگی شهروندان اقدام کند.

همچنین ریاست کمیته به معاون دادستان وسرپرست دادسرای ناحیه ٦ محول گردید تا  همچنان تمام محورها را در زمینه کاهش تصادفات مدیریت نمایند

 

نظر شما