منتخب مردم مشهد در پنجمین دوره شورای شهر مشهد مطرح کرد:

اولویت شورای شهر پنجم در حوزه گردشگری

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۸۳۹۵۶
اولویت شورای شهر پنجم در حوزه گردشگری
منتخب مردم مشهد در پنجمین دوره شورای اسلامی گفت: اولویت شورای شهر پنجم پیدا کردن حلقه‌های مفقوده در زیرساخت‌های گردشگری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از کانال اقتصاد شرق شهناز رمارم افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده، اقتصاد زیارت است، سالانه پول هنگفتی به اقتصاد شهر مشهد سرازیر می‌شود، اما این پول در کجا هزینه می‌شود مشخص نیست.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت گردشگری مقبره امام محمد غزالی یکی از مطالبات شهروندان مشهدی است که به ما اعلام کردند.

منتخب مردم مشهد در پنجمین دوره شورای شهر مشهد در گفتگو با ایسنا متذکر شد: مشهد پتانسیل توسعه گردشگری را دارد و به جای سرمایه‌گذاری و منفعت‌طلبی دلال‌ها، باید سود گردشگری نصیب مشهدی‌ها شود.

وی ادامه داد: ما مفاخری در مشهد داریم که شخصیت‌های بین‌المللی هستند و می‌توانند سالانه میلیون‌ها گردشگر را جذب کنند، یکی از این ظرفیت‌ها طوس و مقبره حکیم فردوسی است.

رمارم یادآورشد: ما معتقدیم کج‌سلیقگی‌هایی، حوزه شهری مشهد را دچار آفت‌هایی کرده است و امیدواریم مانند اجدادمان میهمان‌نوازهای خوبی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این شهر چراغ تولید، رونق و رفاه خاموش شده است، امسال مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شد اما ما آنگونه که باید از قابلیت‌های این ظرفیت استفاده نکردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز