مسوول تربیت بدنی آتش نشانی قزوین:

آتش نشانان قزوینی قهرمان دو و میدانی کارگران استان شدند

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۸۴۰۹۳
آتش نشانان قزوینی قهرمان دو و میدانی کارگران استان شدند
مسوول تربیت بدنی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از کسب عنوان قهرمانی توسط آتش نشانان قزوینی در مسابقات دو و میدانی کارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، رضا دادجو مسوول تربیت بدنی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: تیم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، با اقتدار به مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی کارگران استان دست یافت.

دادجو افزود: مسابقات دو و میدانی کارگران استان با حضور 60ورزشکار در قالب 6تیم در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین و در 9ماده ورزشی برگزار شد که در پایان تیم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در جایگاه نخست ایستاد و تیم های اجرائیات شهر صنعتی البرز و سندان ایرانیان دوم و سوم شدند.

وی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات با حضور 6تیم از شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف در سطح کارگران استان برگزار شد که در پایان تیم سازمان آتش نشانی قزوین با تلاش ارزنده خود و کسب مجموع 17مدال شامل 5 طلا، 8نقره و 4برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ ها گردید.

دادجو در پایان خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام می شوند.

این مسوول بیان کرد: اعضا تیم دو و میدانی سازمان آتش نشانی قزوین را محمدرضا نجفیان، رضا معروفی، مصطفی ثقفی، محسن کثیرلو، حسین حاجی آقاسی، میریونس کیایی، امیرحسین جوانی ،سعید شهسواری، محسن مجیدی، روح اله باقری، رسول بابایی، میثم رضایی، امیرحسین خمسه به عنوان ورزشکار و محمد وهابی به عنوان مربی و رضا دادجو به عنوان سرپرست تشکیل می دادند.

95_4_14 (3)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز