رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان قزوین خبر داد:

فتح آسمان ایران توسط بانوی خلبان قزوینی

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۲۳:۵۰
کد خبر: ۵۸۴۱۲۰
فتح آسمان ایران توسط بانوی خلبان قزوینی
رییس هیات انجمن ‌های ورزشی استان قزوین از قهرمانی فاطمه نوری بانوی خلبان پاراگلایدر استان قزوین در مسابقات مسافت آزاد ایران در مشکین شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مرتضی ململی رییس هیات انجمن‌ های ورزشی استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: با توجه به گذشت 2سال از برگزاری آخرین رویداد پروازی کشور، مسابقات مسافت پاراگلایدر آزاد ایران به همت کمیته ورزش‌ های هوایی استان اردبیل در سایت پروازی مشکین شهر طی روزهای 13 الی 16تیر ماه برگزار و با قهرمانی فاطمه نوری بانوی خلبان پاراگلایدر استان قزوین همراه شد.

ململی افزود: این رقابت ‌ها با شرکت 53خلبان از سراسر کشور در رشته مسافت برگزار گردید که در بخش بانوان، فاطمه نوری، نایب ‌رییس کمیته ورزش‌ های هوایی استان قزوین توانست بالاتر از سایر بانوان در جایگاه نخست این مسابقات قرار گیرد.

رییس هیات انجمن ‌های ورزشی استان قزوین تصریح کرد: بانوی خلبان قزوینی پیش از این توانسته بود بیش از 70کیلومتر با استفاده از پاراگلایدر و تا ارتفاع بیش از 6000متر از سطح دریای‌ آزاد پرواز کند که این اتفاق در ایران کم‌ نظیر است.

ململی در پایان از حضور خلبان فاطمه نوری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پاراگلایدر مسافت آزاد روسیه که ماه آینده برگزار می‌گردد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بانوی خلبان قزوینی در این رقابت ‌ها موفق ظاهر شود.

خلبان (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز