معاون عمرانی استاندار قزوین:

سه خط «بی آر تی» در قزوین راه اندازی می شود

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۲:۵۱:۴۰
کد خبر: ۵۸۴۱۵۷
سه خط «بی آر تی» در قزوین راه اندازی می شود
معاون عمرانی استاندار قزوین از راه اندازی سه خط اتوبوس تندرو موسوم به «بی آر تی» در آینده ای نزدیک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین در حاشیه مراسم افتتاح سه طرح شهری گفت: سه خط جدید« بی آر تی» در مسیرهای پر ترافیک شهر قزوین برای تردد سریع و آسان شهروندان ایجاد و راه اندازی می شود.

فرخزاد افزود: خدمات سازمان اتوبوسرانی در شهر قزوین قابل توجه است و توانسته رضایت شهروندان را جلب و آن ها را به استفاده از شبکه حمل و نقل عمومی مجاب کند.

وی بیان کرد: در شرایطی که بسیاری از شهرداری ها از جمله قزوین با کمبود منابع اعتباری روبرو بودند خریداری اتوبوسهای جدید برای شهر قزوین انجام شده است که بیانگر رویکرد خوب مسوولان شهری در توسعه خدمات عمومی می باشد.

معاون عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: توقف گاه امام علی(ع) در شهر قزوین با نگاه پدافند غیرعامل و خدمت رسانی در شرایط بحران پیش بینی شده که با تکمیل آن شرایط بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال مولد و کسب درآمد با کارهای فنی و تعمیراتی هم فراهم شده است.

فرخزاد یادآور شد: باید با کمک رسانه ها نسبت به فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر شهروندان از اتوبوس و خودروهای عمومی اقدام کنیم تا سرمایه گذاری در این بخش توجیه پذیر باشد.

وی اضافه کرد: بزودی سه خط بی آر تی در مسیرهای میدان ۲۲بهمن تا میدان مینودر، ترمینال تا شهرک کوثر و صدا سیما تا میدان آزادی قزوین راه اندازی خواهد شد که نقش مهمی در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم خواهد داشت.

فرخزاد گفت: با ادغام سازمانی اتوبوسرانی، مینی بوس رانی و تاکسیرانی در شهر قزوین و تعریف ساختار جدید امیدواریم وضعیت مطلوب تری در حمل و نقل عمومی شهری ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز