استاندار خوزستان:

برخورد با اظهارات خلاف واقع درباره مسائل مذهبی را دور از تفکر سیاسی انجام می دهم

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۹:۰۹
کد خبر: ۵۸۴۲۱۱
برخورد با اظهارات خلاف واقع درباره مسائل مذهبی را دور از تفکر سیاسی انجام می دهم
استاندار خوزستان گفت: به عنوان وظیفه دینی و به دور از هر تفکر سیاسی با هرگونه اظهارات خلاف واقع درباره مسائل مذهبی برخورد خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی پیش در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان عنوان کرد: از آنجا که شورای فرهنگ عمومی قابلیت بالا و اعضای توانمندی دارد به خوبی و به شکلی قوی می تواند در سطح استان کار کند.

وی ادامه داد: در همین راستا باید جلسات متعدد و مستمری را برگزار کنیم زیرا این شورا نسبت به شوراهای دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

استاندار خوزستان بیان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی باید در جلسات شورای فرهنگ عمومی اسستان حضوری فعال داشته باشند، مسائل مهم و مسئله ساز استان در این شورا مطرح و متناسب با شرایط و مشکلات استان در خصوص آنها برنامه ریزی شود، اعتبارات لازم اجرای این برنامه ها فراهم شود تا بتوان یک فضای اخلاقی را در جامعه حاکم کنیم.

شریعتی تاکید کرد: به عنوان وظیفه دینی و به دور از هر تفکر سیاسی با هرگونه اظهارات خلاف واقع درباره مسائل مذهبی برخورد خواهم کرد و باید به این نکته توجه کرد که نباید بر هر مسئله ای جامه سیاسی پوشاند.

وی افزود: باید به اجرای برنامه های اساسی و بنیادی به ویژه در گروه های پایه ای همچون مدارس جامعه و افراد سن پایین مبادرت کرد زیرا این امر موجب ایجاد جامعه ای با اخلاق و منطبق با مسایل فرهنگی و مذهبی کشور می شود و باید سعی کنیم تا مسئله مهمی چون اخلاق در جامعه به حاشیه نرود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز