در دهلران رخ داد ؛

دستگیری عامل انتقام جو در فضای مجازی

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۹:۱۴
کد خبر: ۵۸۴۲۸۲
دستگیری عامل انتقام جو در فضای مجازی
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان دهلرانی و تهدید او در فضای مجازی خبر داد

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ « منوچهر مکی»  گفت :در پی شکایت  یکی از شهروندان مبنی بر تهدید وی توسط یکی از کاربران شبکه تلگرام مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی ،مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی در  فضای مجازی موفق شدند متهم را که از آشنایان شاکی بوده و قصد انتقام جویی از وی را داشت، شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند .

مکی تصریح کرد:متهم که فایل عکس های شخصی شاکی را از روی یک رم به سرقت برده بود با استفاده از یک خط ناشناس و در استانی دیگر اقدام به انتشار عکس ها و تهدید شاکی کرده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد:متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

وی به خانواده ها توصیه کرد: در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و مانع انتشار آنها در فضای سایبر از سوی فرزندانشان شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز