رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد:

ثبت نام۲۳۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۶:۰۹
کد خبر: ۵۸۴۳۱۰
ثبت نام۲۳۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از ثبت نام 232واحد تولیدی در سامانه بهین یاب در مرحله جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از آغاز مرحله جدید ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب برای دریافت وام رونق تولید (27 خردادماه) تاکنون 232متقاضی در این سامانه ثبت نام کرده اند.

پرزحمت این خبر را در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون استعلام 145مورد از سوی بانک ها دریافت شده که 56مورد آنها مثبت، 33مورد بازدید و 23مورد به تصویب رسیده و 6مورد نیز از پرونده های سال گذشته از سوی بانک های ملی و تجارت به مرحله پرداخت رسیده است.

به گفته وی، استان قزوین در بخش درخواست های تسهیلات بهین یاب و سرمایه ثابت با 47متقاضی رتبه چهارم، در سرمایه در گردش با 168متقاضی رتبه سوم و در مجموع نیز دارای رتبه چهارم کشور است.

این مقام مسوول اضافه کرد: براساس بخشنامه بانک مرکزی، میزان چک برگشتی متقاضیان تسهیلات بهین یاب باید 25درصد کل تسهیلات درخواستی آنان باشد و در غیر این صورت باید ابتدا نسبت به رفع سوء آنها اقدام کرده و سپس درخواست خود را ارایه دهند.

در ادامه منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: اطلاعات مربوط به ارایه تسهیلات بهین یاب به تمامی 186واحد صادراتی موجود در این استان داده شده است.

حبیبی اضافه کرد: متاسفانه برخی از واحدهای تولیدی و صادراتی استان قزوین به دلیل کارمزد 16درصدی این تسهیلات از دریافت آن امتناع کرده و معتقدند که این میزان کارمزد برای آنان نفع اقتصادی ندارد.

نشست شورای هماهنگی بانک های استان روزهای شنبه هر هفته با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه های اقتصادی و بانک ها در استانداری برگزار و در آن برای طرح های مختلف اقتصادی استان و نحوه اختصاص تسهیلات بانکی تصمیم گیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز