مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد:

خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۴:۴۹
کد خبر: ۵۸۴۳۳۴
خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور است و خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مازندران؛ نشست خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران با مدیرکل اداره ورزش و جوانان این استان با همکاری خانه مطبوعات در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ضمن تبریک روز جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور است و خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند.

حسین زادگان با بیان اینکه خانه مطبوعات می تواند پل ارتباطی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی باشد، افزود: خبرنگاران و عکاسان با توجه به مسئولیت مهمی که دارند قشر زحمتکش جامعه محسوب می شوند.

در ادامه این نشست محمدحسین شکیبافر، مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، از شناسایی و ساماندهی خبرنگاران و عکاسان ورزشی خبر داد و تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان ورزشی جهت دریافت کارت ورود میادین ورزشی به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.

رضا حسن زاده اشرفی، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران، گفت: اداره کل ورزش و جوانان و خانه مطبوعات استان در زمینه فعالیت ورزشی تعامل و همکاری خوبی دارند و یکی از برنامه های مهم ما شناسایی خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان است.

شعبان وفایی نژاد، پیشکسوت رسانه استان، از حضور خبرنگاران و عکاسان ورزش برتر در مازندران در سطح کشور خبر داد و افزود: ورزش مازندران از وجود، تفکر و قلم خبرنگاران و عکاسان در ورزش کشور و حتی جهان شناخته شده است.

در پایان این نشست نیز خبرنگاران و عکاسان ورزشی، برنامه و مشکلات کاری شان را بازگو کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز