ارومیه میزبان جشنواره ورزشی کارکنان حراست فیزیکی دانشگاههای علوم پزشکی کشور

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۸:۴۷
کد خبر: ۵۸۴۳۴۱
ارومیه میزبان جشنواره ورزشی کارکنان حراست فیزیکی دانشگاههای علوم پزشکی کشور
جشنواره ورزشی کارکنان حراست فیزیکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسئول کارگروه ورزش و سلامت مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: برگزاری جشنواره  ورزشی کارکنان حراست و حفاظی فیزیکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی آذربایجان غربی خواهد بود.

علی مرادی اظهار داشت: در حال حاضر، طبق آرای اعضای کارگروه ورزش و سلامت، برگزاری جشنواره  ورزشی کارکنان حراست و حفاظی فیزیکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی آذربایجان غربی در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه خواهد بود.

وی افزود: اولین دوره جشنواره ورزشی کشوری کارکنان حراست و حفاظی فیزیکی دانشگاه ها سال گذشته در مشهد برگزار شد که در مسابقات قطب، در 10 قطب برتر کشور مسابقات انتخابی برگزار گردید.

مسئول کارگروه ورزش و سلامت مرکز حراست وزارت  با اشاره به اینکه نفرات و تیم ها ی برتر این مسابقات برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام می شوند، گفت: در سال گذشته علاقمندان  در 6 رشته ورزشی فوتسال، آمادگی جسمانی، دارت، دومیدانی، شنا و والیبال به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: امسال به علت استقبال خوب شرکت کنندگان سه رشته ورزشی طناب کشی، شطرنج و تیراندازی نیز به این مسابقات افزوده شده است که در نظر داریم در سال های آینده نیز مجددا تعداد رشته های ورزشی را افزایش دهیم.

مرادی با بیان این مطلب که به برگزیدگان مسابقات کاپ، مدال و حکم قهرمانی به همراه جوائز نقدی اعطاء خواهد شد، خاطر نشان کرد: برنامه داریم که در سال آینده اردوهای خانوادگی، راه پیمایی همگانی و کوه نوردی را در قالب ورزش های همگانی خانوادگی برای خانواده کارکنان حراست و حفاظی فیزیکی دانشگاه های علوم پزشکی اجرا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز