معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم خبر داد

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان کشور در قم

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۸۴۵۳۴
برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان کشور در قم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی ورزش و جوانان کشور در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی پارسانیا در این خصوص گفت: این دوره از مسابقات قرآن‌ کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان استان قم برنامه‌ریزی و از نظر کمی و کیفی در سطحی قابل قبول با حضور تعداد ۳۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

وی ادامه داد: مسوولیت دبیری این دوره از مسابقات قرانی جوانان و ورزشکاران استان قم بر عهده یکی از همکاران پرتلاش این معاونت سیدسعید میرصادقی بود و شرکت کنندگان در شبستان حضرت نجمه خاتون (س) حرم مطهر حضرت معصومه (س) به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: نفرات حاضر در هر دو بخش آقایان و بانوان این دوره از مسابقات در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال ویژه ورزشکاران و جوانان و رده سنی آزاد ویژه کارکنان برای به دست آوردن مقام‌های برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت‌‌نام شده‌ها در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم بود، عنوان کرد: این دوره از مسابقات قرآنی جوانان و ورزشکاران در قم با همکاری بسیار خوب دبیرخانه کانون‌های مساجد، مؤسسه مذهبی و اعتقادی رایت‌الهدی و پشتیبانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

پارسانیا عنوان کرد:‌ بانوان و آقایان حاضر در سومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان استان قم، در رشته‌های‌ قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ جزء، حفظ یک جزء، تفسیر موضوعی و حفظ احادیث موضوعی برای کسب عنوان‌های برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در پایان از فراخوان طرح‌ها مرتبط با موضوع ازدواج جوانان و خانواده توسط وزارت‌خانه ورزش و جوانان خبر داد و اظهار کرد: در واقع این فراخوان از سوی معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از فعالین اجتماعی برای ارائه طرح‌های خود در زمینه ازدواج جوانان و تحکیم و تعالی خانواده‌های جوان انجام شده است و تا 31 تیر مهلت ارسال طرح‌ها پیش‌بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز