دستگیری دو کلاهبردار میلیاردی در ازنا

۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۸۷۴
دستگیری دو کلاهبردار میلیاردی در ازنا
فرمانده انتظامی استان لرستان ، از دستگیری دو نفر و کشف کلاهبرداری چهار میلیارد ریالی در شهرستان ازنا خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛سردار " قنبری " ظهرامروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی دریافت خبری مبنی براینکه دو متخلف با ترفندهای مختلف ، تعدادی از شهروندان را اغفال و مبالغی از آنان کلاهبرداری کرده اند ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان " ازنا " قرار گرفت .

وی افزود : با انجام تحقیقات گسترده و جامع توسط ماموران مشخص شد فرد خاطی با همدستی یک نفر دیگر با ترفند های متقلبانه و فروش سکه های تقلبی ، مبالغ زیادی را از شهروندان کلاهبرداری و وجوه دریافتی از آنان را به حساب افراد دیگری واریز نموده و درآمد حاصله را صرف خرید املاک و خودروهای مدل بالا در شهرستان های ازنا و الیگودرز کردند .

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت : با بررسی های اطلاعاتی و فنی ، ماموران پلیس آگاهی سرانجام دو متهم را ، شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند .

سردار قنبری با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان ، تعدادی کارت اعتباری بانکی کشف شده ادامه داد: تاکنون 20 فقره حساب شناسایی و مسدود شده است .

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به چهار میلیارد ریال کلاهیرداری به همین شیوه اعتراف کرده اند گفت : با تکمیل پرونده ، متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز