فرمانده انتظامی استان قم خبر داد :

کشف هفت تن مواد مخدر در قم

۱۳۹۶/۰۴/۲۰ - ۰۶:۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۰۴۱
کشف هفت تن مواد مخدر در قم
فرمانده انتظامی استان قم گفت: حدود هفت تن از انواع مواد مخدر سال گذشته در استان کشف و از این میزان حدود پنج تن برای بهره برداری دارویی تحویل دستگاه‌های زیربط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، کاظم مجتبایی در مراسم امحای دو تن مواد مخدر غیر دارویی که در پایانه امیرکبیر شهر قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی استان در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود چهار هزار و 200 معتاد متجاهر و فروشنده خرد مواد مخدر را در استان دستگیر کردیم و به دستگاه قضایی تحویل دادیم و برخورد با معتادین متجاهر از سیاست‌های نیروی انتظامی استان قم است.

وی ادامه داد: حدود هفت تن از انواع مواد مخدر سال گذشته در استان قم کشف و از این میزان حدود پنج تن برای بهره برداری دارویی تحویل دستگاه‌های زیربط شد و حدود دو تن مخدر که قابلیت استفاده دارویی نداشت، امروز امحا شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: تمام مواد مخدر کشف شده در استان تنها مربوط به قم نیست و حدود 90 درصد مواد مخدری که در استان کشف می‌شود، از طریق پایش اطلاعاتی باندهای کشوری قاچاق مواد مخدر است.

مجتبایی با اشاره به برخورد پلیس با معتادین متجاهر در قم اظهار کرد: تمرکز نیروی انتظامی استان تنها برخورد با باندهای کشوری قاچاق مواد مخدر نیست، بلکه نیروهای پلیس قم به صورت مستمر در بوستان‌ها و محلات شهر حضور دارند و با خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: شاهد تنوع در مواد مخدر و رده‌های سنی استفاده‌ کننده از آن هستیم و این مساله کار ما را برای مبارزه با مواد مخدر سخت تر کرده است، باید به صورت جدی و هوشمندانه با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: باید به دنبال توازن در بحث پیشگیری، درمان و مقابله با مواد مخدر باشیم، اگر این توازن وجود نداشته باشد، به دلیل تنوع مواد مخدر و تنوع سنین مصرف کنندگان آن موفقیتی در مبارزه با مواد مخدر به دست نمی‌آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز