دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم:

۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به قم نیست

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۰۶:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۸۵۰۴۲
۹۰ درصد کشفیات مواد مخدر مربوط به قم نیست
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: استان در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد و 90 درصد کشفیات مواد مخدر در قم مربوط به این استان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل شریفی در مراسم امحای دو تن مواد مخدر غیر دارویی که در پایانه امیرکبیر شهر قم برگزار شد، با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان قم اظهار کرد: این استان در شاهراه مواصلاتی کشور قرار دارد و به همین دلیل مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان قم، حمل و نقل می‌شود و 90 درصد کشفیات مواد مخدر در قم مربوط به این استان نیست.

وی ادامه داد: بسیاری از پاتوق‌های معتادین در استان قم پاکسازی و معتادین متجاهر در این استان جمع آوری شدند و این اقدامات رضایت مردم استان قم را به دنبال داشت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سال گذشته هزار و 735 کیلو مواد مخدر غیر دارویی در استان امحا شد و طی 9 ماه گذشته هم روند کشف مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان قم روند قابل قبولی داشت.

شریفی با اشاره به برخورد پلیس قم با خرده فروشان مواد مخدر اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته پلیس قم با همکاری کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر به صورت جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر برخورد کرده است و نیروی انتظامی استان در راه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر دو جانباز تقدیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی استان قم و همکاری دستگاه‌های مختلف استان و کمک استان‌های دیگر، محورهای مواصلاتی استان قم به یکی از محورهای ناامن برای قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز