استاندار کرمانشاه خبر داد:

موافقت هیأت دولت با ایجاد بازارچه مرزی "تیله کوه"

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۸۸۱
استاندار کرمانشاه از تعیین نقشه محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین و موافقت با ایجاد بازارچه مرزی تیله کوه در نشست اخیر هیأت دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اسدالله رازانی گفت : در نشست اخیر هیأت دولت به ریاست رییس جمهور، هیات وزیران با هدف بهبود رفاه و ارتقای معیشت مرزنشینان و محرومیت زدایی از مناطق مرزی و نگهداشت جمعیت در آن مناطق از طریق رونق‌بخشی به فعالیت بازارچه های مرزی، با پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ایجاد تعدادی از بازارچه های مشترک مرزی موافقت کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: به موجب این مصوبه، بازارچه مرزی تیله کوه واقع در استان کرمانشاه و نیز بازارچه های چیلات و شهابی واقع در استان ایلام دارای مرز مشترک با کشور عراق ایجاد می شوند.

این مقام عالی استان ادامه داد: همچنین در این نشست نقشه محدوده مناطق آزاد تجاری صنعتی  قصرشیرین  تعیین شد.

وی تصریح کرد: تصویب این مصوبات ارزشمند حاصل ماه ها پیگیری و رایزنی های مستمر و گسترده مدیریت ارشداستان است و این روند پیگیری ها همچنان تداوم خواهد داشت.

رازانی همچنین با اشاره به رأی چشمگیر مردم استان در انتخابات اخیر به دکتر روحانی افزود: بدون تردید دولت تدبیر و امید نگاهی ویژه به استان کرمانشاه دارد و با اجرای طرح ها و برنامه هایی از این دست، شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی و نهایتا توسعه استان کرمانشاه خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: مدیریت ارشد استان با جدیت توسعه کرمانشاه را در تمامی بخش ها در دستور کار دارد و با پیگیری، نظارت و برنامه ریزی به دنبال اجرای طرح های اقتصادی و عمرانی خرد و ‌کلان برای شکوفایی و پیشرفت هر چه بیشتر استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز