فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد :

۲۲ فقره سرقت گوشه ای از اعتراف سارق معروف بانک‌های اصفهان و شیراز

۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۵:۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۸۵۸۹۱
۲۲ فقره سرقت گوشه ای از اعتراف سارق معروف بانک‌های اصفهان و شیراز
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارق مسلح بانک‌های اصفهان و شیراز که 13 تیر در شیراز دستگیر شده بود، در بازجویی‌ها به 22 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: این سارق حرفه‌ای باهوش و خونسرد، پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیس اعتراف کرد که از سال 84 تا 95 از بانک‌های مختلف در شهرهای شیراز و اصفهان سرقت کرده است.

گودرزی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده، تبحر خاصی در سرقت خودرو با ابزار فنی دارد، تصریح کرد: در بررسی اسناد و مدارک کشف شده، ماموران به کارت خودرو نیمه سوخته برخورد کردند که پس از اقدامات فنی و علمی مشخص شد متهم در سال 84 یک دستگاه پژو پارس را در استان اصفهان سرقت کرده و سرقت‌های مسلحانه را با همان خودرو انجام می‌دهد.

او گفت: با توجه به مستندات موجود و بازجویی فنی، این سارق حرفه ای لب به اعتراف گشود و با همان خودرو مسروقه، به 10 فقره سرقت مسلحانه از بانک های اصفهان در فواصل سال های 84، 85 و 86 اقرار کرد .

این مقام انتظامی ادامه داد: این سارق باهوش به 8 فقره سرقت مسلحانه بانک درشیراز و 4 فقره سرقت مسلحانه بانک در استان اصفهان در سال 94 و 95  اعتراف کرده است.

گودرزی با اشاره به شگرد پلیس در دستگیری این سارق باهوش و خونسرد، گفت: درجرم یابی پرونده سارق مسلح بانک های شیراز و اصفهان از روش های مختلف کشف علمی جرم استفاده و از تجارب کارگاهان پلیس فارس بهره‌بردیم.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: با توجه به واکاوی پرونده، این سارق مسلح از هوش هیجانی بسیار بالا، توانایی و مهارت در مکاتبات، حرفه ای بودن در جعل اسناد و مدارک و جعل عنوان(قضات دادگاه ها، ماموران نیروی انتظامی و ماموران دولتی) برای ارتکاب جرایم، تک رو بودن برای ارتکاب سرقت های مسلحانه، آشنایی به سیستم های بانکی و ابتکار و خلاقیت در تغییر چهره و گریم برخوردار فارس بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز