علی ربیعی :

مرگ "آتنا" تکان دهنده بود/لزوم بررسی معماری روانی واجتماعی جامعه توسط بهزیستی

۱۳۹۶/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۹:۴۰
کد خبر: ۵۸۶۰۸۵
مرگ آتنا تکان دهنده بود/لزوم بررسی معماری روانی  واجتماعی جامعه توسط بهزیستی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مرگ "آتنا" برلزوم بررسی معماری روانی واجتماعی جامعه توسط بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ربیعی که  در نشست تخصصی مدیران بهزیستی کشورسخن می گفت با بیان این مطلب افزود: مرگ آتنا  برای همه تکان دهنده  داد واین اتفاق مشابه  قتل  "ستایش"  در سال های گذشته بودلذا اینگونه اتفاقی جای بررسی دارد .

وزیر کار عنوان کرد:خبرمرگ  آتنا همه ما را تکان داد و حتی به یاد ستایش در ورامین افتادیم که آتنا در پارس‌آباد و ستایش در ورامین طی سال گذشته و امسال مورد تجاوز افرادی که ناامنی روانی داشتند، دچار شدند.

ربیعی گفت: چگونه عمل کنیم و فرزندان خودمان را چگونه  آموزش دهیم که نه ارزش‌های اجتماعی خدشه‌دار شوند و نه این کودکان قربانی مسائل تجاوز جنسی شوند.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی خانواده ها  تصریح کرد:  ورود بهزیستی برای بررسی معماری روانی و اجتماعی جامعه  ضروری است و در این خصوص بهزیستی باید  پروژه مطالعاتی  و راهکارهای لازم را دردستور کار قرار دهد.

ربیعی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به اهمیت کارآمدی بهزیستی  واستراتژی علمی این سازمان خاطر نشان کرد:  برنامه توسعه  بدون سیاست اجتماعی بی نتیجه است وچون سازمان بهزیستی غیر سیاسی است همه اقشار اجتماعی باید در آن حضور یابند.

وی باتاکید بر دستور کارقراردادن ایجاد بهزیستی خانه محور و جامعه محوراظهار داشت: ذات بهزیستی با مهربانی گره خورده است لذا بهزیستی مهربان و با حوصله در کشور را باید محقق کرد.

ربیعی در ادامه  با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در بهزیستی  وجود دارد تولید دانش داخلی در بهزیستی را  کم عنوان کرد وتاکید کرد: مفهوم سلامت اجتماعی در کشور محقق شده است لذا با توجه به اینکه بهزیستی نباید فقط به مسائل مالی تکیه کند باید درجذب مشارکت اجتماعی فعالتر عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز